Coş
0,00 RON
Coş
0,00 RON
Coş de cumpărături
Nu ai nici un produs în coşul de cumpărături.
ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE
“PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
Digitalizarea societatii ACTIVE PAPER SRL prin achizitia de active specifice
24.11.2022
Societatea ACTIVE PAPER SRL, în calitate de Beneficiar, implementează
proiectul “Digitalizarea societatii ACTIVE PAPER SRL prin achizitia de active
specifice”, în cadrul Investitiei I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat,
Masura 1. Schema de minimis si schema de ajutor de stat in contextul digitalizarii
IMM-urilor, Digitalizarea IMM-urilor- grant de pana la 100.000 euro pe intreprindere
care sa sprijine IMM-urile in adoptarea tehnologiilor digitale prin Planul National
de Redresare si Rezilienta, Pilonul III. Cresterea inteligenta, sustenabila si
favorabila incluziunii, inclusiv coeziune economica, locuri de munca,
productivitate, competitivitate, cercetare. Dezvoltare si inovare, precum si o
piata interna functionala, cu intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri) puternice.
Prin prezentul anunt va transmitem ca suntem in cautare de furnizori pentru achizitia serviciilor
de consiliere, anuntul de demarare achizitie private directe cu denumirea “Achizitia de servicii
de consiliere in cadrul societatii ACTIVE PAPER SRL” in care este prezentat un singur lot dupa
cum urmeaza:
Lot 1: Achizitia de servicii de consiliere/ analiza pentru identificarea solutiilor tehnice -1 buc,
valoare estimata contract fara TVA: 10,862.88 lei
Detalii privind serviciile de consiliere/ analiza pentru identificarea solutiilor tehnice regasiti mai
jos:
a) Identificarea eligibilitatii in cadrul Programului
b) Intocmire lista de investitii
c) Pregatire in vederea obtinerea finantarii:
• Intocmirea Cererii de finantare
• Intocmirea Planului de afaceri
• Intocmirea proiectiilor financiare
• Intocmirea documentelor anexe (declaratii, atasamente, anexe etc)
• Depunerea documentatiei in format electronic in aplicatiile de inscriere ale
Finantatorului
• Formularea raspunsurilor pentru solicitarile de clarificari din partea Finantatorului
• Indrumare privind semnarea contractului de finantare
d) Indrumare privind organizarea procedurilor de achizitie:
• Indrumare privind procedura de achizitie pentru elementele de cost aprobate, pe baza
legislatiei in vigoare
e) Asistenta Beneficiarului in vederea intocmirii documentatiilor de plata/decont
f) Asistenta Beneficiarului in vederea intocmirii rapoartelor de progres si a celui final
g) Formularea raspunsurilor pentru solicitarile de clarificari din partea Finantatorului
Propunerea de oferte pot fi transmise in perioada 24.11.2022-29.11.2022 pe adresa de email
v.cosma@active-paper.ro .
Date de contact beneficiar:
Adresa: Mun Cluj-Napoca, str Rapsodiei, nr 17,
parter, scara I, ap 2, judet Cluj
Reprezentant legal : COSMA VASILE DANIEL
Telefon : 0741240181
Email: v.cosma@active-paper.ro
„Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”
“PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE”
https://mfe.gov.ro/pnrr/ https://www.facebook.com/PNRROficial/